28 Eylül 2013 Cumartesi

Ben de Özledim Yayın Tarihi Belli Oldu

TRT ekranlarına veda eden dizi Leyla ile Mecnun'un devamı olan 'Ben de Özledim', Star TV'de ilk kez duyuruldu.
TRT tarafından yayından kaldırılan "Leyla ile Mecnun" dizisinin Star TV ile ekranlara dönüyor.TRT tarafından reytinglerinin düşük olduğu gerekçesiyle yayından kaldırılan ‘Leyla ile Mecnun’ dizisinin ekibi yeni bir projeyle ekranlara geliyor.Ben de Özledim 23 Ekim'de Star TV ekranlarında olması bekleniyor.Burak Aksak'ın yazdığı dizi yönetmenliğini de Onur Ünlü yapacak.
Leyla ile Mecnun ekibi Ben De Özledim dizisiyle Star TV'de dönüyorlar. Ekranların en komik dizisi olmaya hazırlanan Ben De Özledim dizisinin ilk fragmanı Burak Aksak'ın doğum gününde yayınlandı. Ekranlara büyük umutlarla giriş yapacak olan dizinin Leyla ile Mecnun kadar etkili olup olmayacağı ise merak konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder